(Video) Aku Seksi Aku Tahu!

Assalamualaikum.

Video ni dah lama jadi viral kat Facebook. Komen aku, mamat ni serius kreatip. Complete dengan video yang dia edit sendiri, lirik parodi habis, tarian pun sempoi. Kreatip yang amat. hahaha. Jadi sebagai hiburan di hari Sabtu, layan la video dari Akwa Ariffin ni.

Aku Seksi Aku Tahu..




= = = = =

Selain tu, saya dengan rendah dirinya ingin mengucapkan jutaan terima kasih buat semua yang sudi follow blog saya yang ala kadar sahaja ini. Blog yang pada mulanya hanya wujud untuk menjadi tempat saya merakamkan segala pahit manis sebagai seorang anak Labuan yang menuntut pelajaran jauh di Pahang.  Sekarang dah masuk alam pekerjaan, content blog pun dah bercampur-campur. hehe.

Anyway, special thanks to follower yang ke 1234 (nombor lawa) iaitu Roshafika Rasit Ali, pemilik blog ini. Dia tulis kat shoutbox mintak hadiah, tapi sebab aku engineer-tak-mampu, dapat buat entri spesel ringkas je. hehe. Jom ramai-ramai terjah!




*Thanks Roshafika!


15 comments:

  1. hahaha...seyes kreatif...smart la dia edit..,.

    ReplyDelete
  2. tahniah..makin maju..dan happy tgk pamie selalu update dah..hehe

    serius mamat tu hensem! gagaga

    ReplyDelete
  3. @adam fikri: tu la..nak kne tau jugak dia edit pakai ape..

    @gunawan: thumps up for the actual uploader :D

    @cik azizah: hehe..tibe2 semangat blogging datang balik bulan..jijah,opsss..hehe

    ReplyDelete
  4. 1st time tengok video tu. Tak nak taip banyak AkwaAriffin memang super duper kreatif! ;D

    Tahniah bro, semoga terus menjadi engineer dan blogger yang berjaya..

    ReplyDelete
  5. aq lapar...hahaha..

    ReplyDelete
  6. auww hensem pulak mamat tu ^^ kreatip pulak.. tahniah pamie follower dah ramai :) good luck ok. teruskan. Aida akan menyokong (walaupun diri sendiri tak berapa nak betul..haha)

    ReplyDelete
  7. tahniah pamie ^_^ dah 1k follower dia ~

    ReplyDelete
  8. kreatifnya alahai;)

    wah wah! dah 1234 follower dia=) tahniah pamie..sekarang dah 1250..cepat jerk meningkat..tahniah sekali lagi

    =)

    ReplyDelete
  9. wah..tahniah..bnyk dh pn follower dia.. :)

    ReplyDelete
  10. gile awesome mamat nih..haha
    hurm nk follower gkk

    ReplyDelete
  11. @YOUsoF: tapi nak tau jugak dia guna software ape edit2 sume tu..lawa siak..

    @soooooour: hahaha

    @Aida Omar: thanks! :)

    @shida'R: thanks shida :)

    @laskar pelangi: thanks pelangi sebab anda antara yang paling rajin singgah blog ku yang ala2 kadar je ni..hehe

    @naiemah_ramli: hehe..sikit2 lama jadi bukit :P

    @Anifa Mohd Noor: tu la..pandai edit video..semua syok layan..hehe..

    ReplyDelete

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share