Cinta Muka Buku - Najwa Latif

hAssalamualaikum.

*Gambar Najwa Latif cilok dari Google

Firstly, aku admit aku baru tahu kewujudan adik Najwa Latif ni lepas dia perform kat AIM 2011, bulan lepas. haha. Noob gila aku. Lepas tu boleh pula ter'layan' lagu Cinta Muka Buku dia ni, especially after lagu ni terpilih ke Anugerah Juara Lagu. Tahniah untuk adik ni sebab lagu dia terpilih ke final walaupun banyak orang luar yang pertikaikan termasuk la aku sekali. Apapun alasannya, lagu ni dah dipilih oleh pihak juri professional. So, layan je la lagu ni pastu nilaikan dan duduk diam-diam.





8 comments:

  1. hehe tak tau ko minat budak sekolah.ops :D hahaha

    ReplyDelete
  2. Untung dia ada peluang masuk muzik mainstream kan.. Tapi aku rasa dia kena mantapkan lagi stamina sebab macam agak pancit bila nyanyi live ada joget² sikit.. Pendapat aku je..

    ReplyDelete
  3. aku mmg dh hagak lgu ni akan dpt g final AJL..
    bukan sebab lgu ni bagus, tp sebab populariti najwa latif sekarang...
    rating itu penting..
    huhuhuh..

    aku rasa lah.. :)

    ReplyDelete
  4. eh, lupa nk ckp, even aku kureng suka lagu ni, tp aku tetap taks abar nk tgk dia beraksi kt AJL..dah lama xtgk budak sekolah masuk final AJL..
    last rasanya msa dato`ct form 5 bawak lgu jerat percintaan tahun 1996.. huhuhu :)

    ReplyDelete
  5. @yousof: haha yeke? tgu dia besar panjang sket kot..budak sekolah lagi ni,kena berlatih banyak2 lagi

    @cikgu fikri: sama2 tgu nanti :)

    ReplyDelete

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share