Gambar Gerhana Bulan Penuh 10 Disember 2011

Assalamualaikum.

Oleh kerana aku tak ambil gambar sangat semalam, aku cilok dari Facebook kawan aku je sebab dia pun tag aku dalam gambar yang dia ambil. However, gambar yang dia ambil tu very intriguing. He said la. Aku pun tak pandai dalam astronomi ni, jadi tak boleh nak komen lebih-lebih. Cuba tengok gambar yang kedua tu. 



 *Gambar Gerhana Bulan penuh merah


*Something or some 'planet' caught in the picture as well


It might be error. Maybe it is 'it', maybe not. Nibiru. Tapi, semua tu kuasa Allah yang Maha Mengetahui. Kita manusia biasa ada batas pemikiran, banyak lagi perkara atau kejadian yang luar dari batas pemikiran kita.

Credit pics to : Punyoo


p/s: Jam 1 petang nanti, aku post lagi gambar Find The Cat:Part 2 tu macam post Find The Cat:Part 1 yang semalam punya.

4 comments:

  1. cantiknya. addin tak dapat tengok pun semalam sebab tutup awan :(

    ReplyDelete
  2. Kuasa Allah tak siapa yang tahu, kan? :D

    ReplyDelete
  3. subhanallah! planet biru??? nak kata pluto? x sebab jauh sangat! Allah maha berkuasa!

    do visit and leave comment
    http://www.ifaceblog.co.cc/

    ReplyDelete

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share