Contest Trafik Free dari Blogger AVI

Assalamualaikum.

Aku nak join satu segmen dari seorang blogger hebat ni. Nama blogger ni Avi, empunya blog Perkongsian Hot di Facebook. Kalau tengok, usia blog blogger ni tak sampai pun dua minggu sejak first post 16 Nov lalu. Tapi, dia dah achieve banyak macam blogger-blogger otai. Numbers of follower sampai artikel ni ditulis dah 1951 orang termasuk la aku sekali. Trafik sehari pun hampir 4k dengan baru 14 post dia publish. Kalau dia letak iklan Nuffnang ke Advert ke, kompom poket penuh dia ni. Hahaha, yeeerrrrrr, aku perasan dia tak letak iklan2 tu kat blog.

Aku aktif blogging dari April sampai ke August, nak maintain 200 UV sehari pun dah penat. Last2, aku give up. Tinggalkan blog 2 bulan. Alexa rank dari 100k jadi 3juta dah sekarang. hahahaha. Ni pun kuatkan hati nak blogging balik, niat blogging dulu dah ke laut nak kejar trafik jer. Tapi, mana-mana blogger mesti utamakan trafik pun ye tak? hehe. So, aku kena join contest dia ni. Nak kena tahu apa rahsia dia ni. 


Tarikh tutup contest ni sampai esok je. Hanya 3 blog je dia pilih sebagai pemenang. Semoga aku terpilih di kalangan 3 blog tu. haha. Anyway, memang kagum ngan blogger ni. Apa yang dia achieve ni memang mengagumkan. Thumbs up for you Avi!

4 comments:

  1. @syieda:

    join lerr..esok tarikh tutup..tpi ramai gak join..harap2 je la si Avi tu pilih ak dari ramai2 tu..hehe..

    ReplyDelete
  2. pami! lamanya tak datang sini. busy woh woh. semoga terpilih :)

    ReplyDelete
  3. blog walking, visit to my blog http://andhyzer.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share