Facebook Fan Page Aku Anak Labuan

Assalamualaikum.

Firstly, terima kasih beribu-ribu lemon kerana sudi melawat blog Aku Anak Labuan yang ala kadar ni. Serba serbi kekurangan lagi kalau nak dibandingkan dengan rakan blogger yang lain. Terima kasih 'rakan'. Honestly, aku hampir give up blogging. Tapi, disebabkan masih ada rakan yang sokong aku, jadi aku kuatkan semangat balik untuk blogging. *feeling* 

Terima kasih lagi sekali 'rakan'. *feeling lagi*

So, Facebook Fanpage ni aku create supaya dapat communicate dengan rakan blogger yang lain. Sebab ada yang kongsi profil Facebook dalam blog, ada yang tak. Sebab aku pun tak letak Facebook personal aku, jadi create Fanpage supaya korang dapat add. hehe. Aku pun dah banyak 'Like' Fanpage rakan blogger yang lain yang ada Fanpage dan tengok kelebihannya sendiri ke blog dorang. Semoga dengan kehadiran Fanpage Aku Anak Labuan ni, aku lebih gigih dan maju dua tapak kehadapan. hahaha.

Kalau sudi, boleh tekan 'Like' kat Fanpage yang aku dah letak kat sidebar sebelah kanan ni. Baru pasang semalam. Kalau korang scroll ke bawah, korang akan nampak Google+ Page yang aku baru letak sekali dalam blog ni. Boleh klik +1 tu sekali. Best juga Google+ ni, lebih kurang macam Facebook. Kalau korang dah ada akaun Google, saya galakkan korang cuba Google+ ni. 





11 comments:

  1. da like, like mine too - Lala Mhd Nor Blogspot
    da folo kamu skali :)

    ReplyDelete
  2. aku dah like sile bg rm50 sbg hadiah :D

    ReplyDelete
  3. xde fb huhuhu


    http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/interconnected-friday.html

    ReplyDelete
  4. aku dah like ko bro..eh2 bukan like maknanya suka kan ko.nmpak mcm songsang plak.hahaha :D

    ReplyDelete
  5. bagus2..dah maju bertapak2,,aku masih ditakuk lama..;)

    ReplyDelete
  6. lama aie tak singgah sini,jgn bpernah mengalah dalam blogging k..moga sukses selalu bro...^^

    ReplyDelete
  7. Thanks semua yang dah 'Like' :)

    ReplyDelete

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share