(Entri Spesel) Follower AAL ke 1000!

Assalamualaikum.

Tak sangka secikai-cikai blog AAL ni, cikai lagi aku. eh, silap. Tak sangka walaupun blog aku ini ala kadar je, template pun simple, tapi akhirnya follower mencecah 1000 juga malam tadi. Terima kasih banyak-banyak buat rakan blogger yang sudi follow blog ini. Ini juga sebenarnya hasil dari contest yang aku join sebelum ini. 


Sebagai tanda terima kasih kepada follower AAL yang ke-1000 ini, aku nak buat review ringkasssss untuk blog adik ni. Kena panggil adik supaya lebih mesra. haha. Lagipun, aku 11 tahun lebih muda tua dari adik ni. Untuk pengenalan, nama pemilik blog ini ialah Firzah Najwa Binti Noorshamsuwall Qamar dan baru berumur 13 tahun. Username blogger.com adik ni macam kat atas tu, SarjanKeroro. Niche blog adik ni pula personal kalau diikutkan entry yang dia tulis. Macam aku, dari personal dah bercampur macam-macam dah sekarang. hehe.

Blog adik ni boleh dikira baru lagi sebab first entry dalam bulan Oktober. So, header ngan template tu pun masih agak simple lagi ditambah dengan 8 jenis widget yang diletakkan dalam blog tu sekali. Ok la tu, blog ringan lagi, loading pun laju. hehe. Hatta blog aku ni pun masih lagi simple-sesimple-simplenya. Apapun, jom sama-sama terjah blog adik ni untuk dunia blogging yang lebih mesraaaaa. Boleh klik gambar header blog adik ni kat bawah. Terima kasih!




*AAL=Aku Anak Labuan


p/s: 'Like' Facebook Fan Page Blog Aku Anak Labuan di sini.

p/s: Kalau anda sudah ada akaun Google+, boleh 'Add To Circles' untuk follow atau '+1' kalau anda suka blog ini. Widget Google+ ada di bahagian atas entry terkini.

p/s: Kalau boleh, review sekali blog ni. hehe. Kotak review ada kat sidebar, atas widget shoutbox. Terima kasih!



8 comments:

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share