Gambar dan Video Banjir Kilat di Kuantan

Assalamualaikum.

Tak reda lagi cerita pasal banjir kilat yang melanda Kajang, kini Kuantan pula yang mengalami banjir kilat. Gambar-gambar kat bawah ni semua gambar yang telah di upload kat facebook dan dicilok oleh aku dengan jayanya. Credit to all uploaders termasuk bekas pensyarah kesayangan aku. hehe.

 *Ni area kat depan Berjaya Megamall, jalan raya langsung tak nampak..



*Depan St Thomas School



Tak sangka Kuantan pun boleh banjir. Selama aku duduk 3 tahun kat Gambang tak pernah dengar cerita pasal banjir kat Kuantan. Apapun, takziah buat semua warga Kuantan. 

= = = = = = = = = =





*Credit to eddyng9000 for the video


p/s: Labuan ni pun asyik hujan akhir-akhir ni, kalau ikutkan risiko banjir tu kurang sebab Pulau Labuan ni pun kecik je. Apapun, semoga semuanya baik-baik saja.

5 comments:

  1. harap semuanya baik2 sahaja...


    http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/rindu-yang-membunuh.html

    ReplyDelete
  2. errr..sekrg banjir sesaje..kajang lah..adoii..arap shah alam ta bnjir :D

    ReplyDelete
  3. malam semalam aku kat situ..apsal tak nmpak kete aku nih!!tak aci!!

    ReplyDelete
  4. @afzalsukasuki

    teruk ke banjir tu bro? serius selama aku duduk kat gambang tak pernah dgr banjir kat kuantan. ke aku memang tak tahu sebab tak kluar kolej kediaman. haha. Tengok gambar, habis banjir depan megamall,tak nampak langsung jalan raya..

    ReplyDelete

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share