Perlawanan Taekwondo Paling Dahsyat!

Assalamualaikum.

Video ni dah banyak orang share kat Facebook dan aku rasa nak share kat blog sekali. hehe. Video kanak-kanak dalam umur 4-5 tahun tengah sparring. Comel siak. Budak yang pakai body protector kaler biru tu ada buat beberapa kali back kick. Aku yang dah lama ikut taekwondo pun tak mampu buat back kick macam tu. hahaha. Sila enjoy video ini untuk release fatigue anda selepas seharian kerja dan lebih manis lagi kalau ditemani secawan kopi. 


webcam to gif
*Testing buat image gif. hahaha. Ok tak Yusof?


Video




p/s: Kalau suka blog ni, boleh 'Like' Facebook Fan Page di sini.

p/s: Kalau anda dah ada akaun Google+, boleh 'Add To Circles' untuk follow atau '+1' kalau anda suka blog ini. Widget Google+ ada di bahagian atas entry terkini.

p/s: Kalau boleh, review sekali blog ni. hehe. Kotak review ada kat sidebar, atas shoutbox. Terima kasih!

9 comments:

  1. haha, so cute...but suddenly both of them reminds me with the football team, the blue one is Chelsea n the red one is Manchester United, hehe...

    ReplyDelete
  2. haha...senang keje pengadil tu.x payah nak susah2...

    ReplyDelete
  3. hahaha gelak aku pepagi tgk gelagat bebudak ni.hahaha

    ReplyDelete
  4. @afzalsukasuki: ak tgk balik2, gelak balik2..haha..comel gila budak biru tu buat back kick..haha..

    ReplyDelete
  5. comel gile kaki tak sampai:P
    di sebalik kejadian

    si bapa : cilakanya anak..penat aku carik duit byr kelas taekwondo kau,camni balasan yg aku dapat??arghhhhh

    ReplyDelete

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share