(Games) Top 5 Free Games For Android Device

Assalamualaikum

Awesome!


Hi guys! Lama tak buat entri macam ni. Demi untuk menaikkan semula semangat aku untuk berblogging, aku buat jenis entri yang aku paling minat. Pasal gadget. So, kat sini aku senaraikan 5 game free untuk korang try dan simpan dalam Android device korang. Cekidout!


ANGRY BIRDS
Game ni memang kira yang paling addicting kot. Dari iOS ke Android, memang game yang paling popular untuk pengguna smartphone. Part yang best, game ni FREE kalau korang guna pengguna Android. Kalau pengguna Apple, kena bayar USD 99 cent untuk game ni. Ada jugak version yang free, Angry Birds Lite tapi level dia limited. Main satu hari boleh habis kot, kalau dah jailbreak lain cerita la.

RACING MOTO
Game ni kalau tengah bosan-bosan, memang syok kalau main. Lagi-lagi kalau skrin device korang besar, memang best main game ni sebab graphic dia cool. Untuk main game ni, korang cuma perlu tilt device korang untuk elak kereta. Simple tapi very addicting!

FRUIT SLICE
Game yang memerlukan korang potong buah macam samurai. Game ni lebih kurang macam Fruit Ninja kat iOS. Tapi game ni totally FREE kat Android. Graphic dia sempoi. Cuma perlu slice buah-buahan dan rakam rekod paling tinggi.

PAPER TOSS
Game yang perfect untuk hilangkan kebosanan kat office. Nak buat real kat dalam office pun boleh jugak, tapi kena pastikan bos takde la. haha.

CHALLENGING TIMESTABLE
Ni game yang aku paling minat. Game pasal sifir. Korang kena jawab sebanyak mungkin soalan sifir yang dorang bagi dalam masa yang ditetapkan. Serius addicting sebab setiap kali main mesti nak pecahkan rekod lama. Sila la download dan jadi addicted ngan game ni macam aku. Rekod peribadi setakat ni 61 soalan betul. hehe.


Banyak lagi free games yang best, tapi bagi aku ni antara games android yang terbaik. Kalau nak paid games yang feature dia jauh lebih COOL dari free games, boleh test game dari gameloft. RM6 untuk 1 game. Tapi kalau nak free jugak, kena rajin la google cracked apk. haha.

Selamat mencuba!

6 comments:

  1. Semua game tu mmg best especially potong buah,office dan motor elak kereta...singgah and jenguk sekejap ni.

    ReplyDelete
  2. semua zureen sudah download.. ahahhaha

    ReplyDelete
  3. games potong buah tu cam best jerk...hik3~

    ReplyDelete
  4. hehe..dah lama xmain game sejak kawen ni..

    ReplyDelete
  5. Ini memang cool!! Agak jeles aku di sini sebab aku tak pakai henfon canggih la Pamie..


    jailbreak tu apa ek? dua kali dah aku jumpa, bar ni tak tanya hehe.

    ReplyDelete
  6. @MRMS: banyak jugak lagi yang game free best..tapi mampu ke tak je main semua tu..hehe..

    @zureen: semua tu top game..best2..

    @laskar pelangi: memang best..haha

    @cikgu naman: saya yg tak kawin lagi ni dapat la enjoy main game sket..

    @yousof: jailbreak tu ibarat proses untuk buang limitation kat produk Apple, kta dpt access root iOS Apple..kena install application cydia utk jailbreak ni..pastu dapat la cari sume cracked ipa FREE OF CHARGE..klu app market kena bayar,kalau ada free pun ada limit lagi..btw,ak dah jailbreak iPod Touch aku,boleh main gameboy punye game..hahaha..

    ReplyDelete

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share