Wordless Wednesday #12

Assalamualaikum.


*Ten seken after det, I ketawa loud-loud macam this. hahaha.



22 comments:

  1. hahaha..kelakar betul budak kelas Harmoni ni!

    ReplyDelete
  2. ehehe,teringat masa kanak2 ribenda dulu,hehe..;p

    ReplyDelete
  3. :D terlebih pandai ^_^ .. dh boleh jd penghibur..haha

    ReplyDelete
  4. last2 tu malay dah jadinye..hahaha....

    ReplyDelete
  5. Hahaha..Boleh Masuk Maharaja Lawak Budak Nie..

    ReplyDelete
  6. hahaha...lawak tul...karangan dwibahasa...hehehe

    ReplyDelete
  7. hehehe...bahasa rojak da ni...=)anyway BW here n follow u...thanks..

    ReplyDelete
  8. Budak ni memang jenis berani mencuba... ;D (aku baca ceria ni dalam two menet) kehkeh




    Harap² lepas ni dia makin hebat dalam subjek ni.

    ReplyDelete
  9. waaa manyak pening bila baca ini esei maa..baik punya gabungan hihi

    ReplyDelete
  10. kalau surat cinta mcm ni...abis la budak tu...

    ReplyDelete
  11. haha...brape la markah cikgu die bg...

    ReplyDelete
  12. ketawa ye...betullah budak tu buat, sekarang kan suka sangat guna bahasa rojak...heheh

    ReplyDelete
  13. dolu2 pun kita gini gak kan eheheheheh


    http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/cabang-yang-tak-mungkin-tersimpul.html

    ReplyDelete
  14. hehe..tak ingat kita dulu budak2 macam mana..mesti camni jugak..haha..

    ReplyDelete

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share