Iklan Puasa yang SERIOUS AWESOME!

Assalamualaikum.

Sebelum korang tengok video kat bawah ni, cuba korang teka apa kaitan makan dengan kereta dalam bulan Ramadhan? hehe. Ok, dah siap teka? Cuba bandingkan jawapan korang dengan iklan di bawah ni. Serius genius dari EMWAIKEI ARTNET STUDIO.







SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA!


13 comments:

  1. haha.. makan dan kete.. xpenh terpk pon~~~

    ReplyDelete
  2. haha..sama mcm cerita yg kene tgkap dlm kete jenazah tu :)
    -selamat berpuasa-

    ReplyDelete
  3. wuahaha..best gak eh iklan nih :D

    ReplyDelete
  4. haha..free2 dapat naik van jenazah..(^^,)

    ReplyDelete
  5. haha,,tak faham,,nape naik van jenazah ye??sorry blur sikit..hehe..=)

    ReplyDelete
  6. hahahaha rajin kawan dia melayan soklan ngarut kawan dia tuh ek kan dah kena cekup kihkihkihkih...besss arr iklan ni...

    ReplyDelete
  7. @Anak Wak Mail: sebab dia kantoi makan time bulan puasa..huhu..

    ReplyDelete
  8. hhhaaa...kntoi2...

    selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
  9. hahahaha .. baru tgk smlm kt group blog :)

    ReplyDelete

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share