Apple atau Android?

Assalamualaikum.

Selamat pagi dan selamat berpuasa semua. Hari ni dah masuk hari ke 8 kita berpuasa. Nanti cuti raya seminggu mesti tak terasa ni. Oh tidak. Anyway, nak share sikit yang saya ada letak sidebar widget baru di tepi ni iaitu, APPLE dan ANDROID. Senang sikit kalau ada readers nak cari info, pasal tengok statistik keyword dari nuffnang, macam banyak je kena google cari info-info pasal gadget ni. Jadi, senang sikit kalau nak pilih info pasal Apple atau Android. Selain tu, nampak aku up to date pasal barang-barang ni. harharhar. Ok, minta maaf, riak sebentar. hehe.




So, lepas ni kalau ada post entry baru lagi berkaitan gadget ni. Saya update sekali di sidebar widget. Baru nampak hensem. Ouh, saya dalam usaha nak mengurangkan entri berbentuk personal. Biar private sikit macam facebook. Kalau tak kenal, friend request jarang atau tidak akan dilayan sama sekali. Twitter ok. hahaha. Apa pun, saya masih akan terus berblogging, cuma content tu akan kurang sikit la berbanding yang lepas-lepas dan blog akan dikemaskini kalau ada masa free sikit. Tak lupa juga...


SELAMAT BERPUASA  :)


6 comments:

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share