"Ko lagi pandai ke dari ANUAR ZAIN?"

Assalamualaikum.

Jangan marah naaaaaa. hehe. Aku peminat dia jugak. Masa sekolah rendah dulu aku selalu nyanyi lagu Bila Resah kalau ada pertandingan bintang kecil di Labuan ni. hehehe. Berbalik kepada tajuk, sebelum ni aku ada post pasal iklan nuffnang yang pelik-pelik di leaderboard, tengok sini. Now, jumpa yang lagi pelik. Korang rasa betul ke wujud iklan bentuk macam kat bawah ni? Serius SCAM!




Korang ada terjumpa tak iklan nuffnang yang lain dari lain? Ke aku sorang je? Nak kata browser aku ada malware, aku dah bersihkan kot pakai ad-aware. Ada la keluar trojan 4 butir. Cissss. Tapi tetap jugak macam tu. Aku bukak blog dari handphone canggih aku, pun macam tu jugak. Sekarang tunggu apa kata tech team nuffnang je lagi berkaitan hal ni.

Ni aku buat surat khas untuk nuffnang, mana tau ada staf dorang ke jenguk-jenguk blog picisan aku ni. Ada juga maklum balas sket. hehehe.

= = = = = = = = = =


Kehadapan Cik Nuffnang yang disayangi,

Saya berasa semakin gusar dengan kewujudan iklan-iklan tersebut. Andai kata, pihak cik nuffnang tak nak bagi BE pun sekarang, tak perlu lah sampai bagi iklan-iklan macam ni yang tak mendatangkan hasil ke earning. At least, kalau ada iklan milkadeal tu ke, hotlink, digi ke, ada juga mendatangkan earning dari klik-klik kempen tu. Tak gitu? Kalau cik nuffnang anugerahkan saya BE di bahagian Leaderboard tu, sudah tentu iklan-iklan 'pelik' ni tak bertempek ke blog saya. huhu

Sekian. Terima Kasih.


8 comments:

  1. salam pamie:)


    wahhhh! ingatkan betul lah tadi nuff ada iklan pasal anuar zain..sekali ambekkkk kauuu..peliknya iklan ni muncul di nuff kan..

    ReplyDelete
  2. hahahaha ..anuar zain genius kot :D hiks

    ReplyDelete
  3. kipas kuat2 bang ...nuff tu bukan rasa pun kalu kipas pelan2...keh3

    ReplyDelete
  4. iklan apa tu??
    akak tak de dapat pulak iklan gitu...

    ReplyDelete
  5. wuahahahaha..abende nih..aku ta de pon doe iklan tuh :D

    ReplyDelete
  6. Aku tak tau mungkin sebab aku tak ada henfon secanggih kau.. ;D



    Kalau suara lagi mantap dari Anur pun ok jugak kan haha..

    ReplyDelete
  7. aku x ambek sangat port sangat pun iklan2 yang kuar dalam blog aku hehe2..jangan kasi iklan yang berbikini sudah..berdarah mata dan boleh kurus puasa aku ahahha

    ReplyDelete

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share