(Entri Spesel) Follower AAL dah cecah 800!

Assalamualaikum.

Terlebih dahulu, nak ucapkan terima kasih buat bro freaky, disebabkan aku join segmen dia la, jumlah follower blog picisan aku ni semakin bertambah. huhu. 




Seperti kebiasaan, aku update follower setiap kali kenaikan 100. Follower 700 je aku tak sempat buat. Malas nak cari balik. hehe. Anyway, much thanks to follower AAL yang ke 800 iaitu Encik Fahmi Masarudin kalau ikut nama blog dia la. Kebetulan pulak nama sama lagi. haha. 

"Saya Fahmi Mustakim, selamat berkenalan", kata aku. hehe.

Jom terjah blog bakal engineer ni. Klik je gambar header dia di bawah atau mana-mana link yang ada nama Fahmi Masarudin dalam entri ni. Peace!




SELAMAT BERPUASA!


*AAL=Aku Anak Labuan

14 comments:

  1. wahhh,congrats...



    nak join segmen ni tak?

    http://ping.busuk.org/view/15828

    ReplyDelete
  2. ada short entry juga untuk anda..hehehe

    http://fahmimasarudin.blogspot.com/2011/08/aku-anak-labuan-follower-ke-200.html

    ReplyDelete
  3. tahniah! lepas ni 1k pulak..wee~~

    ReplyDelete
  4. woot..woot tahniah..lepas nih bole buat moreh doe :D

    ReplyDelete
  5. wuish samalah! give me five! tahniah aahh :)

    ReplyDelete
  6. tahniah! :)
    dah jadi yg ke 803 ^^

    ReplyDelete
  7. tahniah bro..efek sertai segmen memang camtuh..heheh..untung orang kena promote tuh heheh

    ReplyDelete
  8. congrates bro :D
    hehe nama die tu nk dekat sama dh dgn nama bro hehe :p

    ReplyDelete
  9. tahniah2...saye tengah terkedek2 lagi nak bg jadi 3 angka..hehehe...done follow u back..btw saye dr grup 9..=)

    ReplyDelete
  10. waaaah..tahniah la pami...semoga terus berkembang lagi follower pami ek..

    ReplyDelete

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share