Selamat Pagi dan Selamat Hari Khamis!

Assalamualaikum.

Selamat pagi dan salam 1Malaysia semuaaaa. Hari ni dah masuk hari ke 18 dalam bulan Ramadhan 1432H. Minggu depan dah masuk minggu terakhir kita berpuasa. Dah dekat nak cuti raya ngan cuti merdeka dah ni. Aku dah apply cuti, ada yang belum apply lagi ke? Apply la cepat-cepat, boleh cuti raya dua minggu macam aku. hahaha. Tapi, banyak lagi kerja nak kena buat sebelum cuti ni. Adessss... Sabar je la. Bagi memaksimumkan tahap kesabaran tu, jom layan lagu Bersabarlah Sayang ni dulu. haha. Mood layan lagu raya jap. Ada lirik, boleh layan karok pagi-pagi ni. Jangan over sudeyyy. hehe... Selamat Berpuasa!




 


p/s: Aku ada letak widget baru, kalau korang ada perasan la. Kalau widget tu buat korang rasa annoying, kasi tau ye. Aku remove asap. hehe.

12 comments:

  1. tak suke! semakin hampir nak raya, semakin cepat rasa masa berlalu...

    ReplyDelete
  2. xdapek nak dongar lagu ni..haha

    lagu sape ni??selamat berpuasa pamie!

    ReplyDelete
  3. @fiq: nanti dah raya mesti rasa macam sekejap je..huhu

    @anak wak mail: aha..kesian..lagu raya tajuk Bersabarlah Sayang versi Anuar Zain..hehe

    ReplyDelete
  4. 2 minggu doe kau cuti?? wah..wahh sakan nih :D

    ReplyDelete
  5. perghh 2 minggu cuti hehe..beli mercun banyak2..hehe..kasi lawan jiran yang cuba berlagak men mercun hahahha..

    hati2 balik beraya tuh bro..tengok kiri kanan depan belakang dan bawah semasa berjalan2 hehe..;p

    ReplyDelete
  6. @sirap: best kan? tapi aku baru je apply, tak approve lagi..kahkahkah

    ReplyDelete
  7. Nak dapat cuti 2 minggu mestilah kena sabar bro... ;D


    Rasa macam sedih dah nak habis ramadan..

    ReplyDelete
  8. 2 minggu cuti ..?
    wah puas la beraya taun ni ye hehehe ^^

    ReplyDelete
  9. haha..laaa igt dah approve..semoge approve ye encik :D

    ReplyDelete
  10. @kak jiejah: disable right click..hehehe..

    ReplyDelete

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share