Entri Pagi Jumaat, Selamat Pagi dan Selamat Berpuasa Hari ke 19

Assalamualaikum.

Selamat pagi dan selamat hari Jumaat! Sedar-sedar je dah hari Jumaat. Pagi Jumaat ni karang aku ada meeting. Sibuk la jugak. huhu. Asyik-asyik sibuk, kerja dah bertabur, ada lagi sikit yang tertangguh. Tapi, yang penting aku dah apply cuti raya dua minggu. Kalau seminggu macam tak cukup je. Puasa yang dah masuk hari ke 19 ni pun dah terasa, apa lagi kalau cuti raya seminggu nanti. Betul tak? Macam tak bersyukur je aku ni. haha. 

Tapi, cuti panjang dua minggu ni aku nak rehat banyak-banyak. Seriously, aku perlukan rehat. Dah macam start tertekan dah sekarang, rambut pun dah makin banyak gugur.  Dah berkumpul-kumpul atas mosaic dalam bilik aku ni. Stress level tinggi kot. Haish. Nasib baik ada lagu raya ni, terubat jugak hati sikit. hehe. Ni lagu Jalil Hamid - Raya.






p/s: Setiap pagi aku nak buat entri macam ni. Ada lagu raya, sampai la raya nanti. kekeke. Selamat Berpuasa!

6 comments:

  1. arisha pun klo blogging mesti dgr lagu raya di youtube..it's so fun..isn't it? :)

    have a good rest!!

    ReplyDelete
  2. haha ..
    kesian sampai rambut gugur :D
    pasni naik botak tgh la ..

    ReplyDelete
  3. jangan tensi2 encik pami,,cobaan,,,salam ramadhan,,jangan ponteng posa ok,,,,

    *cuti panjang fuyoh! 2m .

    ReplyDelete
  4. @syrupmasin: hahaha..nak kne pakai yunnam ni

    @alif: tu la, risau botak ni..haha

    @fiq: ngeh3..tak tau lagi approve ke tak..main apply je..

    ReplyDelete
  5. aduyai..kene p cari Yun Nam cepat2 pami oooi..muda lg tuh hehe...

    dengar lagu jalil hamid ni..tingat la pula lagu AYAM dan kuih2 dia tu hehe...

    ReplyDelete

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share