PEREMPUAN JALANG!!

Kahkahkah. Korang tengok ni...

Klik untuk image lebih besar.


Siapakah gerangan insan yang cari kata kunci PEREMPUAN JALANG tu? Apa kes dia pergi google 'perempuan jalang' tu. Macam2 hal la. haha.

Peace!

13 comments:

  1. Dia nak tahu perkembangan semasa jer kot :)

    ReplyDelete
  2. @abutalib: yela kot, hahaha..

    @mohd riduan: haha, cek punye cek..skali memang ada la dalam entri! haha, label 'kisah lucu'

    ReplyDelete
  3. @syuk ry: kahkahkah..cite label lawak..tengok sini..

    ReplyDelete
  4. hahahha, ko pernah sebut kot. gegege

    ReplyDelete
  5. hahahaha
    biasalah tu
    keyword nuffnang tu kengkadang aneh2 je
    heheheeh

    Review Filem Karak Disini

    ReplyDelete
  6. @spek hitam: kekekeke :)

    @phy: haha, lagi jalang orang yang cari keyword tu..haha..

    ReplyDelete
  7. @Hans: aneh yang terlalu aneh..haha

    @nonon787: huhuhu, tapi tak sangka pulak ada orang cari keyword tu..huhu..

    ReplyDelete
  8. adeh...hahahaha...macam2 la dorang ni...aduyai..

    ReplyDelete

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share