Hitler Bengang Group KPOP Malaysia Bajet Korea!

Gula Gula

24:7 @ Max247


Sebelum ni, saya ada buat entri pasal group Kpop Malaysia yang pertama ni. Klik di sini kalau nak baca. Sekarang ni, dorang dah tak mengaku Kpop dah tapi dah jadi Mpop pulak. Malaysia Pop la lebih kurang. Tapi dorang-dorang ni tetap bajet korea lagi la. Sebab tu Hitler bengang gila kat dorang ni. Kalau nak tahu lebih lanjut, tengok video ni.


Klik Read More ye..
Versi Melayu







Versi English






Hehe. Puas hati tak? Kepada pencipta video ni, Tabik spring!!! Anda memang genius.

8 comments:

  1. kihkihkih..kakNo suka jg layan camni..banyak dalam tenet ni..lagu tamil la, hang tuah la..sampai kan lagu gaban pun kene haha..

    ReplyDelete
  2. @MissNadh: "Takpe ana..sy pun minat 2PM.." haha

    @syaimz: banyak lagi ni nak cari..haha

    @kakno: hang tuah tu yang video loghat kedah tu ek?best100x haha

    ReplyDelete
  3. apala..hangpa pakat mengata depa,
    habaq meluat... apa la
    depa dok pi merancang baek2 punya nak jadi m-pop..
    alih2 hangpa tak suka...
    tapi aku lagi ta skeee!!!
    ta tahan!tahan tgok mereka...

    ReplyDelete
  4. ha..ha..
    nak k pop ke m pop..
    janji bju 2 pkai la yg ckup
    kain ckit..he..he..
    vdeo yg mnrik ..ha..ha..

    ReplyDelete
  5. Hey nice post^^. Feel free to learn Korean at my blog. Check out my latest post : Situation Dialogue 1

    ReplyDelete

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share