GA Header & Template Blogspot!

Assalamualaikum.

Selamat hari Isnin buat semua. Kepada yang boring, takde idea nak taip apa kat blog hari ni, *hehe* jom join contest dari alieff ni. Hadiah best2 woo, full template free dan header blog percuma dari beliau! 

Klik image kat bawah atau kat sini untuk join contest ni.



Ok. Now, we move on;

1. Header/ Template impian
Sudah tentu header/ template yang lawa macam encik alieff kita ni. Smart gila. hee.

2. Kenapa blog 'cikai' ni patut menjadi pemenang GA alieff
Sebab saya nak header/template free yang direka khas oleh encik alieff. Lagi pun, template saya ni tersangatlah huduhnya. 

Di sini, saya tag rakan saya Nana, seorang jurutera applikasi terkenal di PDS dan rakan blogger saya, saudara Jamal, pun seorang blogger bergelar Jurutera.

Jom join contest ni, untung2 menang dapat template free. Klik kat sini ye.

1 comment:

  1. Thanks sbb sudi join Ga Alieff!
    Alieff akan update maklumat ttg GA ni kat blog.
    Jemput la singgah blog alieff nnti yer~ :)

    ReplyDelete

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share