Entri Paling Hangat Hari Ini!

Assalamualaikum.

Akhirnya! First place!!

Terlebih dahulu, saya nak ingatkan entri ini tiada unsur-unsur belagak nak mampos dan yang sewaktu dengannya. hehe. Siapa la saya dalam Innit kalau nak dibandingkan dengan rakan blogger lain yang aktif ber'innit' seperti Jamal, Ammar, Ewanrani, Nal dan lain-lain. Bukan apa, terharu sebab first time tengok entri saya "Hitler bengang group Kpop Malaysia bajet Korea" mendapat jumlah nang yang paling banyak  dan tersenarai di featured post innit nuffnang.

Ops..Innit? Kalau ada yang tak tahu lagi, Innit adalah salah satu dari medium untuk blogger berkongsi topik-topik menarik dengan rakan blogger yang lain. Selain itu, Innit juga adalah satu alternatif untuk blogger-blogger mencari kenalan baru sesama blogger. Blog secara amnya dipengaruhi oleh populariti blog anda dan populariti blog anda direkodkan dalam bentuk jumlah unique visitors. Jadi, dengan Innit, komunikasi anda dengan blogger-blogger lain akan melahirkan hubungan dua hala yang secara tidak langsung membantu meningkatkan trafik blog anda. 

Jutaan terima kasih kepada rakan-rakan yang klik nang untuk entri saya yang ini. Korang terbaik!! Lastly, saya reccomend korang layan video tu. Boleh gelak-gelak sebelum tido. hehe.

Peace!

0 Comment(s):

Post a Comment

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share