Payment KEDUA dari iPanelonline.com!!

Assalamualaikum.

Ramai dah kan yang nak dapatkan income online ni. Banyak yang mengharapkan dapat BE dari nuffnang, dari churp2 dan yang paling latest, GRAPEVINE. By the way, korang ada jumpa tak grapevine baru? Kalau belum, tengok sini. Nak dapat ribu2 setiap hujung bulan macam blogger2 otai mungkin lama lagi la. Sebab dorang dapat income tambahan nuffnang melalui review2 yang dorang buat sekali. Tapi, at least ada la juga kan kalau nak bagi duit raya kat budak2? huhu.

Berhubung tajuk entri, sebelum ni saya ada post pasal payment pertama yang saya dapat dari iPanelonline. Kali ni, dapat payment kedua dah. Yippiiiiiiiiiiiii. Senang je ngan program ni. Korang cuma perlu jawab survey yang dia bagi je. Lepas tu, dapat point untuk setiap survey yang kita jawab. Point tu boleh tebus untuk duit. Paling rendah, RM5. Tengok sini untuk maklumat tambahan.


Klik image untuk lebih jelas.

Jom pakat2 join!


Ok, done! Peace.

p/s: nak tebus kali ke tiga dah ni =P 

10 comments:

  1. aku asyik not suitable je survey dorg kasi tu.. boikot baru tau

    ReplyDelete
  2. @phy: hahaha, selalu jugak macam tu..tpi boleh jugak kumpul2 point yang slalu sangkut tengah jalan tu..cmpur survey yang dorang hantar kat email, boleh dah tebus 5rgt haha

    ReplyDelete
  3. oh...dia lebih kurang says gak la yer

    ReplyDelete
  4. erm kenape smpai sekarang saya punya tak dapat payment ye?

    ReplyDelete
  5. @nono787: says ni bukan macam churp2 ke? kena share link..tak guna says, xtau..ipanelonline ni kena jawab survey untuk dapatkan point, point tu tebus untuk duit..

    @mimie: dah tebus belum?

    ReplyDelete
  6. wah! tahniah. banyak kali dah dpt byrn, ya. Sya belum nak tebus lagi. Nak kumpul. :D

    ReplyDelete
  7. @Sya isya: baru tebus masuk paypal..transfer ke bank belum lgi, nak kumpul jugak :)

    ReplyDelete
  8. dah tebus. tapi still sttus dia menunggu pengesahan..akaun paypal ade service charges ke?

    ReplyDelete
  9. @mimie: hurm, tak pasti pulak tu, haha..tapi, duit kat dalam akaun paypal tu nanti kalau nak keluarkan kena link ngan akaun bank maybank,cimb ke..boleh tengok kat blog member blogger untuk tuto nak link akaun paypal dengan bank. Boleh usha2 blog dia skali, sebab earning ipanelonline dia dah RM300 lebih..tabik2!

    credit to saiful


    @apih: bukan scam..sebab program ni dorang bagi assignment kat kita..kita kena jawab survey yang dorang bagi untuk dapatkan point..point tu nanti kita boleh tebus untuk dapatkan duit..

    ReplyDelete

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share