Contest DiGi Senang - Senang Menang

Assalamualaikum.

Anda pengguna DiGi prepaid? Jom join contest dari DiGiSenang-Senang Menang untuk peluang memenangi hadiah-hadiah hebat berikut: 




Cara-cara penyertaan korang boleh ikut langkah-langkah kat bawah ni ataupun klik kat sini.

Langkah Pertama:
Untuk join contest ni, macam biasa la korang kena daftar dulu. Untuk pendaftaran, hantar ON WIN ke 2882. Lepas korang dah daftar untuk contest ni, korang akan kena cas RM3.00 setiap hari sepanjang korang subscribe ngan contest ni. Korang akan dapat dua mesej. Satu mesej percuma, satu lagi mesej yang ada soalan untuk korang jawab. Kalau kata korang dah bosan jawab soalan tu, korang boleh stop subscribe untuk contest ni, sms je STOP atau BATAL ke 2888.

Langkah Kedua:
Lepas dah subscribe tu, korang kena jawab soalan-soalan yang dia bagi. Satu soalan percuma je dorang hantar, tapi setiap jawapan yang korang bagi kena cas 10 sen. Jadi, kalau tak sure jawapan dia tu, rajin-rajin la google. Kalau salah, rugi seposen. Kalau sekali takpe, kalau banyak kali? Lu pikir la sendiri. Kalau korang tak jawab soalan tu, pun takpe, dia akan tunggu sampai korang jawab baru datang soalan lain. Tapi, kalau kata korang dah subscribe tapi korang biar macam tu je, esoknya dorang akan tolak RM3.00 dari baki korang sebab masih subscribe lagi. So, batalkan la secepat mungkin kalau takde niat nak join contest ni. hehe. 

Korang boleh jawab sebanyak mungkin soalan dalam satu hari. Ikut suka hati la. Tapi pemenang akan ditentukan melalui point terkumpul yang terbanyak. Setiap satu soalan betul, dapat 1 markah. Setiap soalan bonus yang betul, dapat 5 markah. 




Contest ni 8 minggu, jadi ada 8 bijik Honda City dorang bagi pemenang mingguan.


Jadi, kepada pengguna-pengguna DiGi prepaid, jom-jom join contest ni. Ada 6 minggu lagi ni sebelum contest ni tamat. Oh ya, Honda City tu untuk pengumpul point yang terbanyak dalam seminggu, ikut jadual minggu yang dah ditetapkan kat atas. Untuk pemenang harian pula, untuk mereka-mereka yang kumpul point terbanyak la dalam satu hari sepanjang contest diadakan.

Untuk join, klik kat sini.

1 comment:

  1. alaaaa mlsnya nk join yg mlibatkan kredit nie...
    join laa cntst mynewshub..
    lg senang..
    komen jak.. tup2 rezeki, dpt hadiah free.. heheeee

    ReplyDelete

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share