Adegan lucah dalam teksi

Follow the story..

Pukul 2.30 pagi, Ah Pow memandu teksinya sekitar  Bukit Bintang. Tapi entah apa sebabnya, malam itu Bukit Bintang lengang pula. Perempuan-perempuan jalang tidak kelihatan langsung kecuali... BRRREEEEKKK! Ah Pow tekan brek. Teksinya berhenti betul2 di hadapan seorang perempuan berpakaian seksi yang berdiri di tepi jalan.

"Taman Connught, Cheras, ya baaaangggg.." Suara perempuan itu begitu manja sekali. Perempuan itu kemudian duduk di kerusi depan, sebelah Ah Pow.

Sepanjang jalan, perempuan seksi itu cuba menggoda Ah Pow. Tapi Ah Pow buat dek je. Dua kilometer sebelum sampai ke Taman Connaught, perempuan seksi itu tiba2 membuka baju dan mencampaknya ke luar.

"Jangan buat macam tu!" Ah Pow menjerit, tetapi perempuan seksi tu buka pula seluar jeannya, dan membuangnya ke atas jalan raya.

"Jangan! Jangan!" kata Ah Pow dan memperlahankan teksi.

Tapi perempuan itu tak peduli, malah dia melucut pula pakaian dalamnya. Anehnya, Ah Pow terus marah dan membebel sampai perempuan itu tension giler. Apa hal la orang tua ni?????

Perempuan itu naik marah kerana 'kehendaknya' tidak dilayan oleh Ah Pow, lalu dia pun berkata, "Ceh, jantan bodoh! Tak pernah tengok perempuan telanjang ke?"

Jawab Ah Pow, "Bukan tak pernah, tapi masalahnya, kamu nak keluarkan duit tambangnya dari mana???"

hehehe
 
Don't dirty minded, ya.

Artikel in hanya untuk hiburan semata2.

hehe.

4 comments:

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share