Soto Makasar Labuan dan Kopi

Assalamualaikum.

Kali ni entri takde kaitan ngan kopi, tapiiii... ada juga la terselit sikit. hehehe. Huh, dua entri pasal makanan hari ni. Tadi pagi, pasal kopi. Entri yang ni pun ada pasal kopi jugak sebenarnya, tapi dilebihkan lagi jamuan sarapan pagi tadi. SOTO MAKASAR. Ada tempat yang selalu saya pergi di Labuan ni kalau dah mengidam. hehe. Tak tau apa tu soto makasar? Tengok bawah ni, ini lah rupa soto makasar...




So, air order apa pulak? 


Mesti la KOPIIII. hahaha. "Kopi susu satu mareyyyyyyyyy"




hehehehehehehehehe


p/s: Sori, gambar kurang memuaskan. Ambik guna iPod je.

8 comments:

  1. @nurathirahkaman: bukan 'nampak' je..ternyata sedap..hehe


    @soooooour: memang sedapppp :)

    ReplyDelete
  2. wah nmpak menyelerakan .. hehe :D

    ReplyDelete
  3. @alif haris: serius shit sedap..hahahhaha..memang dari sekolah rendah lagi selalu lepak kat kedai soto makcik ni


    @syira slyfix: ye, soto makasar..huhu..

    ReplyDelete
  4. kakNo mmg suka soto makasar dr soto biasa..mmg sedaaaaap!! 1st time makan kat pantai pohon batu tu yg ada playground..kat depan masjid tanjung aru ni ada gak kakNo br tau..nnt2 leh try kedai dia buka pagi je smp jam2..

    ReplyDelete
  5. @kak no: eh, kat ctu ade ek jual soto makasar? slalu layan abc je kat pohon batu tu..

    ReplyDelete

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share