Safee Sali dah Bergelar Jutawan!

*Safee Sali kebanggaan negara.


Sekalung tahniah buat penyerang kedua terbaik AsiaSafee Sali setelah menyambung kontraknya selama dua tahun bersama Pelita Jaya. Perjanjian kontrak Safee Sali dikhabarkan bernilai lebih RM2 juta dengan pelbagai insentif, seperti bonus untuk setiap perlawanan, rumah, kereta dengan pemandu peribadi dan tiket balik ke KL.

Berita Penuh di The Star Online

PETALING JAYA: National striker Safee Sali has become Malaysia’s first football millionaire. The 28-year-old striker has confirmed that he has extended his stint with Jakarta club Pelita Jaya FC for two years, in a contract worth RM2mil.

Safee’s manager Zakaria Rahim said in a statement that under the new contract, Safee would receive numerous incentives, including fixed bonuses for matches, a house, car, driver and return tickets to Kuala Lumpur.

He added that the lucrative contract was Pelita Jaya FC’s acknowledgement of Safee’s contribution to the club. The Malaysian is also the club’s skipper.

14 comments:

  1. bilalah apex nak dpt pluang cmni gak eh?

    p/s:1st contest sy

    http://cobaltchloride.blogspot.com/2012/02/happy-faces-contest-by-captkeon-alhan.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. apek dah dekat nak jadi jutawan pun pun..huhu..murah rezeki dorang, sepadan dengan bakat dorang..

      Delete
  2. Tahniah kepada Safee Sali!

    Semoga beliau membawa mesej Islam dalam bermain bola sepak pada masa akan datang.. InsyaAllah!

    ReplyDelete
  3. semoga beliau berjaya di luar sana

    ReplyDelete
  4. kalau safee x nikoh ag. buleh la masuk line..:P

    ReplyDelete
  5. Sop pun nak main bola jugak nih.. hahaha

    ReplyDelete
  6. yang lain2 tu bila nak ikut jejak si safee ni...

    ReplyDelete
  7. hoho seronok kalau kita hebat bersukan kan?bersukan pun leh buat det :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu..blogging pun boleh..hihihi..

      Delete

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share