Rumah Terbalik Pertama di Malaysia!

Gambar Rumah Terbalik Sabah
*Rumah Terbalik pertama pertama di Malaysia

Pernah dengar Rumah Terbalik? Di Sabah ada. Rumah Terbalik di Tamparuli ini sudah dibuka untuk pelawat kelmarin. Rumah ini terletak di Kampung Telibong, Jalan Tuaran (berhampiran stesen minyak Shell). Untuk maklumat lebih lanjut, boleh lihat di laman rasmi Facebook Rumah Terbalik. Siap ada gambar dalam proses pembinaan. hehe. Satu lagi destinasi percutian yang menarik untuk dikunjungi di Sabah. 

Jadual bayaran masuk:-
Dewasa (RM18)
Kanak-Kanak bawah 12 tahun (RM12)
Kanak-Kanak bawah 3 tahun (Percuma)
Promo: Pemegang MyKad diberi diskaun RM8 untuk 3 bulan pertama.


JOM BERCUTI DI BORNEO (LABUAN, SABAH DAN SARAWAK)!

*Pelan Lokasi

25 comments:

  1. perghh... terbaik la Sabah tanah airku~.. :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. haha,jangan lupa dengar lagu Balik Kampung bila balik Sabah nanti :P

      Delete
  3. Amboihh ! mesti best nieyh kalau duduk . XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. best2..sofa semua pun kat atas kepala..hehe..

      Delete
  4. perghhhhhh! terbaikk sungguh:)
    1st timeee dapat tau ni


    #terkedu seketika :D

    ReplyDelete
  5. peh...canggih la...pamie g la buat lawatan kat situ pastu share2 eh..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..belum ada rezeki lagi nak pegi situ..huhu..

      Delete
  6. waaaa...so tektikalisis la arcitekcure rumah nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..structural pun tak tahu cmna dia letak..ground beam dah atas tanah..

      Delete
  7. is here wanna visit me and follow??

    ReplyDelete
  8. wahh serius ? haritu tengok ada kt oversea je.. wahh sronoklaaa ada kt sabah. kita x penah pegi sabah lagi. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha,jom la datang Sabah..banyak tempat boleh lawat kat Sabah :)

      Delete
  9. ada apa kat dalam rumah terbalik ni??semua benda dalam tu pon terbalik tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah, semua terbalik..tempat letak kereta pun terbalik..hehe..

      Delete
  10. suda masuk ka bos.. barang2 dalam rumah pun tbalik juga ka.. hehe.. mantap.. mau pigi ni nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. belum lagi bos..baru maw usha2 ni..ya,semua tebalik dalam tu..banyak tu gambar dalam facebook dorang..

      Delete
  11. kali pertama tgk umah terbalik cmni ^^

    ReplyDelete
  12. ingatkan kena angin ribut..tengok2 saja buat..hehe macam2.. ^_^ nt hujan bertakung kat bumbung. ^_^

    ReplyDelete

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share