Penyerahan Bantuan 1Malaysia Fasa 1 untuk Penduduk Labuan

Assalamualaikum.


Pengumuman khas untuk penduduk Labuan berhubung penyerahan Bantuan 1Malaysia Fasa 1. Penyerahan BR1M akan dilakukan pada 3 & 4 Februari di Dewan Serbaguna Perbadanan W.P.Labuan bermula pada jam 7.30 pagi untuk sesi pendaftaran. Sesi penyerahan pada jam 9.00 pagi. Pengumuman penuh boleh dilihat di bawah.



*Petikan di ambil dari Facebook Parlimen Labuan


Assalamualaikum W.B.T dan Salam 1Malaysia.

Makluman kepada warga Labuan. Penyerahan Bantuan 1Malaysia Fasa 1 akan diadakan pada 3/02/2012 dan 4/02/2012, bertempat di Dewan Serbaguna Perbadanan W.P Labuan. Kaunter pendaftaran akan dibuka bermula dari 7.30 pagi dan acara akan bermula pada 9.00 pagi.

Penyerahan surat jemputan bagi penerima fasa 1 telah diagihkan melalui JKK Kampung masing-masih dan juga dihubungi melalui telefon , selain daripada itu, surat jemputan turut diedarkan melalui p.o box/ peti surat alamat pemohon.

Ataupun sila membuat semakan nama penerima Fasa 1 di Wisma Perbadanan Labuan , Tingkat Bawah (Bekas Perpustakaan lama W.P Labuan) pada hari Isnin (30/02/2012) dan Selasa (31/02/2012). Kaunter akan dibuka pada tarikh tersebut bagi penerima yang belum menerima surat jemputan.

Kepada yang gagal dalam pemohonannya, surat telah dan akan dihantar terus ke alamat masing-masing. Manakala bagi yang telah memeriksa jawapan daripada LHDN yang mereka telah layak menerima bantuan tersebut, bantuan akan diagihkan secara berperingkat pada masa yang akan ditetap nanti.

Sebarang pertanyaan sila berhubung terus ke PEJABAT PARLIMEN LABUAN (087-411669). Sekian dan harap maklum.


*Semoga rakyat Labuan dapat manfaat dari Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) ni.

3 comments:

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share