Selamat Tahun Baru 2012

Assalamualaikum.


Selamat Tahun Baru 2012 diucapkan buat semua rakan-rakan. Semoga kedatangan tahun 2012 akan lebih bermakna kepada semua rakan-rakan. So, apa azam baru korang tahun ni? ke azam 2011 bawa ke tahun 2012 lagi macam aku? hahaha. Azam aku untuk tahun 2012, I need to be a better person. Banyak perkara terjadi sepanjang tahun 2011. Ada yang pahit, ada yang manis. Tapi personally, 2011 not the best year for me. Banyak pahit dari manis. Apapun, semua itu dah berlalu. Tahun ni, aku kena perbaiki diri lagi dan lagi.

Sebagai entri permulaan tahun 2012, saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan jutaan terima kasih buat semua rakan-rakan yang sudi melawat blog ini. Terima kasih banyak-banyak kerana sudi meninggalkan komen-komen di entri, di shoutbox, sudi 'Like' Fan Page Facebook, 'Add to Circle' Google+, 'Follow' Twitter, tolong review blog dan jadi follower blog Aku Anak Labuan sehingga sempat mencapai jumlah 1K sebelum hujung tahun 2011. 

Terima kasih juga kerana korang sudi tekan iklan Nuffnang dan Churp Churp yang saya letak dalam blog ini sejak bulan April 2011. Seriously, saya tak pernah bayangkan sebelum ini yang saya boleh kumpul ramai kawan through blogging. But throughout this year, I had communicated with a lot of people dari semua peringkat umur yang akhirnya menjadi sahabat saya di alam maya. Really appreciate it. Terima kasih banyak-banyak. Terima kasih kerana terus-menerus menyokong blog Aku Anak Labuan. Semoga persahabatan ini akan berkekalan di dunia nyata.

Saya juga ingin mengambil kesempatan ini sekiranya ada pihak yang mungkin terasa hati dengan saya, tak sempat balas kunjungan atau apa saja alasan pun, saya dengan ikhlas ingin memohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. huhu. Apapun..

"YANG BAIK JADIKAN TELADAN, YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN"

8 comments:

  1. selamat tahun baru pamie:)
    semoga berjaya & dimurahkan rezeki^^

    ReplyDelete
  2. happy new year la tgh packing nk balik penang lepas seminggu cuti kt KL

    ReplyDelete
  3. Semoga tahun 2011 yang lalu pergi membawa cerita yang lama dan semoga kedatangan 2012 ini memberikan 1001 kehebatan untuk kita semua ya!

    selamat tahun baru pami!

    ReplyDelete
  4. selamat tahun baru bro semogaapa yang dirancang akan menjadi kenyataan untuk tahun 2012. semoga sihat selalu inyaallah.

    ReplyDelete
  5. selamat tahun baru!!

    seronok dapat kenal dengan pamie..;)

    ReplyDelete
  6. selamat tahun baru pamie!!
    semoga rezeki, kesihatan dan kehidupan semakin stabil untuk tahun ini :)

    ReplyDelete
  7. selmat tahun baru.. :)

    ok lambat wish :(

    ReplyDelete

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share