Aku testing karok lagu Yesterday...haha!

Assalamualaikum.

Ini adalah respond kepada entry syrupmasin yang ini. hahaha. Kalau nak karok, karok kat kbox je. Tidak lah menganggu insan-insan lain. hahaha.

Kalau tak sedap dan video gelap sangat, senyap-senyap je. Gua bukan penyanyi dan ambik video pun pakai handphone je. hehe.

Selamat Hari Ahad!


video


*Sori, upload video yang gelap. Saje je. Privacy. kahkahkah. Peace!

18 comments:

  1. auwww...pamie. nak sigggnnnnnn.
    ahaahahahahaha

    ReplyDelete
  2. wahhhh. nape aku upload tak lepas!! ;(

    ReplyDelete
  3. hahaha...aku dulu karoke dalam jamban tuh, memang layanla..:)..tenang jiwa kan heheh..tapi sakit tekak la hehe

    ReplyDelete
  4. Aiseyh, boleyh tahan jugak suara.. lepas ni ramaila artis payah nak cari makan.. HEHE

    MySuaraBlog: Jom Tidur Sebelum Pukul 1 Pagi

    ReplyDelete
  5. wah..sedap suara..nak otograf bole??hehe..:p

    suka lagu tu..lagu the beatles kan!

    ReplyDelete
  6. @pelangi: time blogwalking pun boleh karok jugak..pasang2 lagu sambil bw,tpi kalau masuk blog yang ada musik jga..hadey..


    @anis: haha, ye ye je ko..masa kat ump tak nak..hahaha


    @engr nana: haha..cube lagi sampai dapat :)


    @syuxer: hahaha..dulu mase2 muda remaja lagi selalu jugak karoke dalam jamban..kahkahkah..


    @zwan sabri: kahkahkah..cukup la aku jadi engineer je..hehe..


    @anak wak mail: time kasih..hehe..

    ha ah,lagu the beatles :)

    ReplyDelete
  7. perghh..suare abg long gile sedap..adoii..dah la ta nk karok lepas nih..haha..nak sain bang :D

    ReplyDelete
  8. @syrupmasin: hahaha..sedap ke? trimasssss..haha

    ReplyDelete
  9. haha .. dah lama tak lyn karok .. :)

    ReplyDelete
  10. @syrupmasin: ceit..hahaha


    @bro khairil: haha..penyanyi kbox je bro..

    ReplyDelete
  11. pergh..nyanyi kbox labuan mana nie?hihi..nice gak suara awk..hee

    ReplyDelete
  12. mase kat UMP segan segan. wahahahaha

    ReplyDelete
  13. hihihi..kakNo enjoy la..

    nape tak masuk youtube..mn tau ada komposer berkenan ye tak?..

    ReplyDelete
  14. @alif haris: melalak kat jamban pun kira karok jugak..hahaha


    @terbelog: haha..hantar sain pakai pos laju boleh?


    @tiefazati: bukan kat labuan..kk..nice? hahaha..penyanyi jamban je kot..hehe


    @anis: segan hotak ko..tendang orang ko tak segan pulak..hehehe


    @kak no: haha..tak mo la upload ke youtube..kalau suara sedap macam hazama boleh lerr.. :P

    ReplyDelete

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share