Hormati lah pengguna jalan raya yang lain...

Assalamualaikum.




p/s: Berhati-hati di jalan raya, terutamanya kalau anda berselisih dengan driver gila. =.=

14 comments:

  1. selalu jumpa...rasa mcm nak maki jer kan huhuhu

    ReplyDelete
  2. @kak jiejah: mampu maki dalam hati je..tapi makian kali ni betul2 terjadi..betul2 kat tepi pulak tu..huhu


    @syrupmasin: hanya garang melalui tulisan..realitinya, tak mampu nak cakap macam ni..hahaha..ko jangan lupe, aku kan skema..ahahaha..

    ReplyDelete
  3. fuiyooo dalam hati ada hutan(garang)..:)...hahahaha

    penting kita luahkan amarah tuh ..yang paling sopan ialah melalui penulisan..kalau dipendam, takut mengamuk nanti kan..aaa emosi gak jadi tak stabil nanti kan..:)

    ReplyDelete
  4. geram sangat dengan pemandu gila2... nk cpt sgt...xsbar langsung

    ReplyDelete
  5. hohoho. bengang nampak. haha

    ReplyDelete
  6. @syuxer: hehe..gunung berapi lagi best..dalam hati ada taman, eh gunung berapi..

    hehe,dalam penulisan pun kena bertapis2 lagi..tapi ni dah takleh nak tapis..bengang gila..huhu


    @ammar yasir: tu la..ish,tensen tul drive tadi..padan kat muka driver tu..gile sangat driving..last2 eksiden..bumper kete remuk..


    @anis: memang bengang..tak puas hati betul kalau terjumpa pemandu gila ni..terbukti betul dia gila hari ni,eksiden terus..padan muka..lalalalala

    ReplyDelete
  7. selalu gak ada yg sengal punya bawak keretea..macam HAREM!! bajet cool la ekzos besar gedebak! bawak slow nak mampuih...bajet nak tunjuk ekzos je kot..takut ekzos masuk habuk la konon..bawak ikut sedap hati je..masuk simpang tak bg signal..haish!

    ingat dia laki..dia leh sesuka hati nak masuk simpang..sengal pnye olang

    ReplyDelete
  8. @pelangi: pemandu2 macam ni ni kna bagi ceramah sivik lagi ni..biar terbukak hati dorang untuk memandu secara berhemah..

    tpi kan yang drive tdi tu pompuan..haha..first time tengok pompuan memandu haram cam tu..sebelum ni elok je..dua buah kete eksiden,dua2 wanita..huhu..tpi yang haram tu sorang je,masih bengang lagi ni ngan dia..ishk!

    ReplyDelete
  9. amek ko eksiden ..time jugak Allah balas .. huhu ..

    ReplyDelete
  10. huhu.. garangnye...takut3

    tu la..nk race atas jln raya ..amik dia

    ReplyDelete
  11. @alif haris: masih bersisa lagi geram ni..drive macam gila, tup2 eksiden..


    @kak niena: garang melalui penulisan je..tu dah tergeram tahap dewa tu..huhu..

    ReplyDelete
  12. Aku paham ko punya rasa tu Pamie.. sebab berapa kali adah aku nyaris eksiden gara² pemandu jenis berhemah macam ni.. ;D

    ReplyDelete
  13. @yousof: tensen gile..aku nak hon pun tak sempat..terkejut gile ak..last2 dia eksiden..hambik ko..

    hahaha..macam kejam je..haha..

    ReplyDelete

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share