Saya Mahu Wang Kertas Malaysia Siri Baharu dari Eyriqazz.Com

Assalamualaikum.

Tahun ini kerajaan akan mengeluarkan siri wang kertas yang baharu yang mana nilai wang kertas RM20  diperkenalkan semula setelah penggunaannya dihentikan pada tahun 1995. Masa tu masih guna simbol $ macam gambar dalam entry yang saya keluarkan di wang kertas lama $1.

*Wang Kertas Set RM20

Bila Eyriqazz umumkan nak buat give away set wang kertas baru RM1, RM5 dan RM20 dalam blog dia, saya ikut teruja macam Kak Yanmie dan Cik Epal nak merasa wang kertas baru ni. hehe. Mula-mula dia umumkan di fanpage facebook give away untuk wang kertas set RM5 dan RM1, boleh tengok di sini, tapi saya lambat cari entry yang dia nak tu. Jadi, percubaan pertama nak mendapatkan set wang kertas baru dari Eyriqazz tak berjaya. Amir Nawawi yang dapat. Kebetulan junior dari UMP. hahaha.

So, entry ini kira percubaan kedua la. hehe. Kalau korang pun nak wang kertas Malaysia siri baharu dari Eyriqazz ni, boleh join di Give Away | Wang Kertas Baharu Set RM20, RM5 dan RM1. Tarikh tutup give away hujung bulan ni, 31 Januari 2012. Untuk keterujaan yang maksima, boleh enjoy dua keping gambar wang kertas baharu di bawah yang bakal 'di give away kan'. Mampos. Ayat super fail. hahaha.

*Wang Kertas Set RM5 dan RM1


Ada syarat-syarat untuk join give away ni, boleh tengok syarat-syaratnya di bawah sekali. Jadi, entry di bawah ni merupakan entry yang saya rasakan yang terbaik pernah saya hasilkan.

Entri INI saya rasakan entri terbaik saya kerana ianya merupakan sedikit rumusan mengenai pencapaian saya dalam dunia blogging sepanjang tahun lepas. Blog Aku Anak Labuan ni wujud dari tahun 2009 lagi semasa saya masih bergelar pelajar di UMP, memang jarang update sampai tahun 2010. Memang tidak boleh dibanggakan langsung masa tu. Namun, tahun lepas merakamkan hasil blogging yang bagi saya, sangat-sangat memuaskan. Kalau dulu dah kenal awal-awal dengan Nuffnang, dah banyak kot yang saya buat dan boleh dibanggakan, kerana terus terang Nuffnang merupakan pemangkin saya untuk mula aktif berblogging pada tahun lepas. Selain tu, bro Eyriqazz ada tinggalkan komen dalam entry tu bagi semangat. huhu. Terima kasih bro dan semua rakan-rakan blogger yang tinggalkan komen dalam entry tu. Terima kasih! 

Lastly, kena tag at least tiga orang rakan blogger. So, dengan suka hati tanpa segan silu, saya nak tag mereka-mereka ni sebab dorang antara yang rajin masuk dan tinggalkan komen di blog Aku Anak Labuan. hehe.. 


Takde paksaan ek untuk nama-nama di atas. hahaha. So, korang yang lain nak join sekali? Jom. Klik sini. Sebelum tu, boleh tengok syarat-syarat penyertaan give away dari Eyriqazz kat bawah ni,

Syarat-syaratnya :

1) Buat satu entry "Saya Mahu Wang Kertas Malaysia Siri Baharu dari Eyriqazz.Com" dan linkkan ke entry ini.

2) Di entry anda itu, letakkan satu permalink entry terbaik di blog anda (blog anda bukan blog eyriqazz ya) dan lengkapkan ayat ini " Entri INI saya rasakan entri terbaik saya kerana _____________________________ "

3) Tagkan at least 3 orang rakan blogger untuk join contest ini (TIDAK WAJIB)

4) Done . Hantarkan permalink entry anda di SINI.

5) Tarikh tutup 31 January 2012.

p/s: Give away pertama yang saya join untuk permulaan tahun 2012. Nak lebih aktif untuk tahun ni. 

28 comments:

  1. wah wang kertas tu menarik!! insyaAllah jijah join t..thanks tag jijah yer :) gudluck!

    ReplyDelete
  2. blogwalking sini.. jemput singgah ke blog :)

    ReplyDelete
  3. disebabkan nama shida paling atas maka shida akan join..hehee tq pami..tau2 je shida kering idea sejak2 nih hehee ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom join shida..mne tahu ada rezeki..bro eyriqazz kasi kat kita give away tu..huhu..

      Delete
  4. smoga bjaya :)
    kalau dpt jgn lupa tau kongsi ngn naiemah gak..heee :P

    ReplyDelete
  5. salam,
    abg eq singgah di sini. terima kasih add abg eq di fb...

    ReplyDelete
  6. wang kertas tu memang menarik,,tapi..aku kalau tak de pencapaian cmne??haha..:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..ala,pilih la entri yang ko rase paling best..pencapaian ak tu pun tak berapa sangat la lagi..

      Delete
  7. akan join sehari sebelum tarikh tutup penyertaan :p

    ReplyDelete
  8. wahh.. pamie.. akak pun nak join gak le.. tenkiu for the info.. akak pun azam baru nak giat secara aktif dalam contest dan giveaway.. semoga kita berjaya ekkk...

    ReplyDelete
  9. haha..kan dah kena tag, InsyaAllah pamie aida join sama. Semoga ada rezeki dan berjaya :)

    ReplyDelete
  10. Saya juga mahu.. Kau tahu alamat rumah aku kan? Hehehe

    ReplyDelete
  11. cantik le wang kertas tu...boleh buat duit raya....haha

    ReplyDelete

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share