JOM JOIN BLOGLIST BEN ASHAARI .. CEPAT !


Encik Ben Ashaari ajak masuk bloglist benashaari.com yang akan kekal sehingga hujung bulan April 2012.  Ini peluang baik untuk semua blogger tak kira baru atau lama kerana blog benashaari.com sudah kukuh dalam arena blogging. Sah-sah aku pun kena join sekali. hehe..

Syarat untuk join segmen ni, mudah je. Kena cerita sikit mengenai blog dan kenapa berblog. Ok, pada asalnya blog ni yang aku wujudkan pada tahun 2009 sebagai tempat untuk aku rekodkan perjalanan sebagai seorang pelajar di perantauan, iaitu di Pahang. Lagi pun, member masa tu banyak yang ada blog. So, haruslah buat sekali. Sehingga tahun lepas, misi aku dalam blogging dah berubah. Isi, gaya penulisan, rekabentuk blog, semua aku ubah sedikit demi sedikit dalam usaha untuk menaikkan nama blog Aku Anak Labuan. Alhamdulillah, banyak yang aku kecapi termasuk berkenalan dengan ramai rakan blogger seluruh Malaysia. Sebab tu aku berblog, boleh kenal ramai rakan blogger. Terima kasih buat semua rakan yang secara tak langsung menyokong kehadiran aku dalam dunia blogging.

Kalau korang nak join segmen ni kena cepat sikit. Hanya 200 blog pertama yang kena senaraikan. Join sini, cepat!

4 comments:

  1. hi! pka join segmen abg ben jugak :)

    jemput singgah ye..

    http://pkaemerald.blogspot.com/2012/03/jom-join-bloglist-ben-ashaari-cepat.html

    tq..

    ReplyDelete
  2. ramainya join..konpem masuk bloglist ke ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah masuk bloglist dia dah bro..hehe..

      Delete

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share