BEN ASHAARI : TIADA LAMA, TIADA BARU

Assalamualaikum.



Sudah agak lama aku tak join segmen dari blogger otai ni. Tahun lepas ada beberapa segmen beliau yang aku sempat join. Ok, untuk segmen Tiada Lama, Tiada Baru, kita kena senaraikan lima (5) buah blog baru dan lima buah blog senior. So, aku senaraikan,

Blog Baru

Mereka ni start blogging tahun lepas, so boleh dikira baru lagi la. Sama macam aku la jugak, even blog ni dah wujud sejak 2009, tapi baru tahun lepas aku aktif berblogging.

1. Mira Maisara (strawberiberi.blogspot.com)
- Bakal Nurse.

2. Firdaus (firdaushumphrey.blogspot.com
- Peminat setia Harimau Malaya dan Liverpool.

3. Adila Saddam (sayaadilaazizan.blogspot.com
-  Peminat Pelangi :)

4. Naiemah Ramli (noornaiemah.blogspot.com
- Header blog cantik secantik empunya.

5. Kak Nurul Ashikin (ffullhousestory.blogspot.com)
- Pendidik bangsa.


Blog Senior

Ini antara blogger senior yang aku salute dan sentiasa ikut perkembangan dorang. Banyak yang menarik perhatian blog dorang ni. Dari segi penulisan, kreativiti posting dan atur cara template blog. Semua menarik.

1. Eqbal Zack (www.eqbalzack.com)
- Blogger hebat yang bakal memegang gelaran Doktor Falsafah.

2. Eyriqazz (www.eyriqazz.com)
- Blogger otai dengan pengalaman blogging sejak 2003.

3. Khai (justkhai.com
- Aku memang minat dengan gaya penulisan founder Oh! Media ni. Start jadi reader blog ni sejak zaman belajar dulu.

4. DenaiHati (denaihati.com
- Blog yang sarat dengan ilmu.

5. Hanis Zalikha (inibelogsaya.blogspot.com
- Tulisan dia sempoi, aku selalu baca sampai habis. Tak pernah lompat-lompat.

6. Ben Ashaari (www.benashaari.com
- Mesti la ada sekali. hehe. Tulisan penuh dengan mesej kesedaran dan pengajaran. Beliau sangat sesuai dijadikan blogger role model masa kini. Setuju?


Siap. Kalau korang nak join sekali, boleh tekan sini.

0 Comment(s):

Post a Comment

Thanks bagi komen dan tinggalkan jejak anda =)

Floating Social Plugin

Share